Co vše je potřeba k úspěšnému zápisu do katastru nemovitostí?
Zásadní je pro úspěšný zápis do katastru písemná smlouva, na jejímž základě dochází k převodu či přechodu nemovitosti na třetí osobu. K předmětné smlouvě - nabývacímu titulu je třeba vyplnit návrh na vklad na předepsaném...
Je rezervace nemovitosti vždy závazná a zpoplatněná?
Ne, zájemce si může vybranou nemovitost nezávazně rezervovat po dobu 2 dnů, a to ústně, telefonicky nebo emailem po absolvované prohlídce nemovitosti či schůzce s naším zástupcem, aniž by musel složit jakýkoli rezervační poplatek, smluvní...
Mám zájem o vámi nabízenou nemovitost. Jak se s vámi mohu zkontaktovat?
Obchodní tým je Vám k dispozici každý pracovní den od 9:00 do 18:00. Prohlídku kterékoli nabízené nemovitosti je možné si dohodnout telefonicky, nebo nás můžete navštívit osobně v našem klientském centru na adrese Kovářská 5, 190...
Jak vysoká je daň z nemovitých věcí? Kdy je splatná?
Každý vlastník nemovitosti (ať už bytu, domu nebo pozemku) zapsaný k 1. lednu daného roku jako vlastník v katastru nemovitostí je povinen do konce ledna předmětného roku podat přiznání k dani z nemovitých věcí a...
GARTAL poskytuje standardní záruční dobu v délce 24 měsíců od převzetí nemovitosti. Jako kupující tím nejste na záruční době kráceni o dobu, po kterou trvá kolaudační řízení. Vybavení bytu je kryto zárukou poskytovanou jejich dodavateli. Kupující k tomu od nás obdrží potřebné dokumenty pro případné uplatnění nároků z této záruky.
Záruční doba společných prostor běží od okamžiku uvedení nemovitosti do provozu.
Oblíbené